ΕΥΧΕΣ ΣΤΗ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ- ΒΙΚΗ ΝΑΚΟΥ




Όποιος τα έχει βρει με τον εαυτό του και ξέρει που βαδίζει και τι θέλει από τη ζωή , όπως η Βίκη Νάκου, θεωρεί δεδομένο ότι θα εκφράσει ονομαστικά τις ευχαριστίες της προς όσους βρέθηκαν στον δρόμο της και την βοήθησαν .
Το ότι δεν ξεχνά είναι καλό για την ψυχή της .
Το ΔΣ της ΗΕΘ τής εύχεται να έχει πίστη και υπομονή και να εμπλουτιστεί ο βίος της με δράσεις που θα αφήσουν ανεξίτηλο  το ίχνος της παρουσίας της στα κοινά της πόλης μας και της χώρας γενικότερα. 
Η Vasiliki Nakou πρόσθεσε 26 νέες φωτογραφίεςευλογημένη μαζί με Vasiliki Nakou-b.

Πέρασαν 27 χρόνια, από όταν ξεκίνησα να εργάζομαι στο Δήμο Θεσσαλονίκης.
Όλη μου η ζωή στέριωσε μέσα, από την εργασία μου.
Ήμουν 21 χρόνων, όταν πρωτομπήκα στην Βενιζέλου 45 - στο Καραβάν Σαραϊ - το Δημαρχείο μας και έζησα πολλές ωραίες αλλά και δύσκολες στιγμές.
Αγαπώ τον Δήμο, τις υπηρεσίες του, την Θεσσαλονίκη μας, τους ανθρώπους μας, πολύ....
Ζω και αναπνέω, για την βελτίωση και την αισθητική της Πόλης μας.
Ζω και αναπνέω, για όλους μας.
Ας είναι ευλογημένος ο Παράδεισος του ανθρώπου, που μίλησε με θερμά λόγια, ώστε να κάνω το βιογραφικό μου και την πρώτη σύμβαση μου, τον Σεπτέμβριο του 1990, του Βασίλη Γκέλη.
Εργάσθηκα κάτω, από τις οδηγίες καλών συναδέλφων Προϊσταμένων και Διευθυντών.
Κάποιοι δεν ζουν πια και προσεύχομαι, για εκείνους.
Είχα εξαιρετικούς πολιτικούς προϊσταμένους, που εκτίμησα πολύ, όπως ο Βασίλης Καλφόπουλος, ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΥΦΤΟΠΟΥΛΟΣ, ο Stavros Kalafatis, ο Vasilis Gakis, ο Κωνσταντίνος Ζέρβας και τώρα η Paschalidou Maria.
Τίμησα τον μακαριστό Δήμαρχο, που πρωτοϋπηρέτησα και επί των ημερών του έγινα τακτική υπάλληλος, Ντίνο Κοσμόπουλο, όπως και όλους τους Δημάρχους της Πόλεως μας.
Γνώρισα πολλούς συναδέλφους και πολίτες μέσα, από τις δράσεις και τις υπηρεσίες του Δήμου μας.
Καλλιτέχνες και δημιουργούς. Ανθρώπους του μόχθου και της καθημερινότητας.
Ανθρώπους, που προσπαθούν με μεράκι και αφοσίωση, για το καλύτερο.
Έζησα αυτά τα 27 χρόνια προσωπικές στιγμές χαράς και λύπης, όπως η ζωή επιτάσσει.
Έκανα γερές φιλίες με λίγους αλλά καρδιακούς.
Έζησα σπουδαίες στιγμές, όταν οργάνωσα και συνόδευσα στην εμπόλεμη Γιουγκοσλαυΐα, τον Φλεβάρη του 1993, το πρώτο Καραβάνι Αλληλεγγύης με ανθρωπιστική βοήθεια αλλά και άλλες μεγάλες χαρές στις σπουδαίες διοργανώσεις μας, με τελευταία την "Θεσσαλονίκη: Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014".
Ήταν τιμή μου, που με εξέλεξαν και εκπροσώπησα τους συναδέλφους μου, ως Αντιπρόεδρος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Θεσσαλονίκης, για 8 χρόνια και δη τα τελευταία 6 πολύ δύσκολα χρόνια μέσα στη κρίση.
Ήταν απόφασή μου να κλείσω αυτόν τον κύκλο, για να ακολουθήσουν οι νεότεροι.
Είναι άποψη ζωής, για εμένα:
να ανοίγουν και να κλείνουν οι κύκλοι.
Να παραλαμβάνεις το χρέος σου, ν' αναλαμβάνεις την ευθύνη σου και να παραδίδεις τον αγώνα, στους νεότερους.
Προσπαθώ με αξιοπρέπεια, να ζυγιάζω τις μέρες μου.
Εύχομαι να τα καταφέρω, μέχρι τέλους.
Αυτή είναι η θέλησή μου.
Το ταξίδι συνεχίζεται και σας ευχαριστώ, που είσθε συνεπιβάτες μου.
#DimosThessalonikis #27xronia #metinVicky