Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΡΙΔΗΣ, ΕΓΓΟΝΟΣ ΠΕΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΡΥΤΣΑΣ, ΘΥΜΑΤΑΙ...

Φίλησε τον γιο του στο μέτωπο , αγκαλιασε την γυναίκα του και έφυγε . Στο δρόμο συναντήθηκε με τους υπόλοιπους από το χωριό που θα πήγαιναν στο μέτωπο .

Πολέμησε στην πρώτη γραμμή και σκοτώθηκε κατά την διαρκεια των επιχειρήσεων του ελληνικού στρατού για την απελευθέρωση της Κορυτσάς .
Ο γιος του δεν μεγάλωσε με γονείς . Η μάνα του πέθανε τον Μάιο του 41 . Οι συγγενείς έλεγαν στον μικρό Γιωργούλη οτι ο πατέρας του έκανε το χρεος του και να είναι υπερήφανος για αυτόν .
...Οταν μιλούσε για κεινον ένα δάκρυ πάντα κυλούσε στο μάγουλό του . Μερικές φωτογραφίες μόνο είχε σαν κληρονομιά . Πολλά βράδυα τις κοιταζε και μονολογούσε . Και ας ήταν άνδρας ώριμος και ας ειχε δημιουργήσει οικογένεια και ας πέρασαν τα χρόνια και ας ειχε βγει στην σύνταξη και ας είχε γινει παππους .
Χτες ως βουλευτής Θεσσαλονίκης της ΕΚ κατέθεσα στεφάνι τιμώντας όσους έδωσαν την ζωη τους στις μάχες για την απελευθέρωση της Κορυτσάς . Όλους αυτούς τους ανώνυμους ήρωες που έκαναν το χρέος τους στην πατρίδα . Αυτούς τους αιώνιους μικρούς φάρους που οι πράξεις τους , η θυσία τους φωτίζει το δικό μας μονοπάτι .
Τοποθετώντας το στεφάνι στην θέση του έφερα ατο νου μου τις φωτογραφίες ....
Ο πατέρας μου δεν σε χάρηκε και εγώ δεν σε γνώρισα ποτέ , αλλά είμαστε υπερήφανοι που έχουμε αίμα από το αίμα σου .
Ο πατέρας μου έκανε το χρέος του δημιουργώντας και στηρίζοντας μια ωραία οικογένεια, χαρίζοντας αγάπη σε όλον τον κόσμο , δουλεύοντας σκληρά , ακατάπαυστα , ακάματα , ζώντας φτωχικά , λιτά , απλά και εγώ να ξέρεις προσπαθώ ... προσπαθώ να σταθώ στο ύψος των περιστάσεων , έχω αίσθηση της ευθύνης , του χρέους απέναντι στα δικά μου παιδιά και αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις κάθε μέρα , κάθε ώρα , κάθε λεπτό .
Στον παππού μου .... Ιωάννη Σαρίδη κάτοικο Ευζώνων Κιλκίς Πόντιο Έλληνα εκ Τραπεζούντας , που τα οστά του είναι κάπου στην Βόρεια Ήπειρο αλλά ο ίδιος είναι πάντα μέσα στην σκέψη της οικογένειας που δημιούργησε !!
Δίνουμε έναν αγώνα με όλες μας τις δυνάμεις αντιλαμβανόμενοι τις δύσκολες συνθήκες , την πραγματικότητα με γνώμωνα το συμφέρον του τόπου . Σε αυτόν τον τόπο που ζουν και θα συνεχίσουν να ζουν και τα δικά μας παιδιά . Όπως όλοι αυτοί έδωσαν τον αγώνα για τα δικά τους παιδιά , έτσι και εμείς οφείλουμε να δώσουμε έναν άλλο εξίσου σημαντικό αγώνα για τα δικά μας παιδιά .
Τα παιδιά των Ελλήνων .
Καλησπέρα σας . Να έχετε δύναμη , πίστη .
Ενα όμορφο βράδυ για τις οικογένειες σας .
Χρόνια πολλά
στις Ένοπλες Δυνάμεις μας !!!
=======================
ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΤΕ .
ΧΑΙΡΟΜΑΙ Ο,ΤΙ Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ 76ΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΡΥΤΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΣΤΕΡΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΜΑΣ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .
====================================================================
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΡΙΔΗΣ Εγώ σε ευχαριστώ πολύ κυρία Αθηνά . Μου χαρίσατε μία από τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής μου . Να είστε πάντα καλά . Τα συναισθήματα και η εκτίμηση είναι αμοιβαία .