13.2.2016-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΕΛΙΟΥ ΠΙΤΣΙΑ ΄΄ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΕΙΠΝΟ ΣΤΗ ΜΥΡΝΑ΄΄

Προς την Εστία Ηπειρωτών Θεσσαλονίκης
 
 Αγαπητοί πατριώτες

  Είμαι εκπαιδευτικός και διαμένω στην Κατερίνη που είμαι  και μέλος του τοπικού συλλόγου Ηπειρωτών. Η οικογένειά μας κατάγεται από το παρασουλιοτοχώρι Τρίκαστρο ( Γκόρανα), πάνω από τον Αχέροντα ποταμό.  Πρόσφατα κυκλοφόρησα το μυθιστόρημα "Το τελεταίο δείπνο στη Μύρνα", που έχει ιστορική αφετηρία το ανωτέρω χωριό της Ηπείρου. Το εν λόγω μυθιστόρημα θα παρουσιάσω το Σάββατο 13 Φεβρουαρίου, ώρα 6.30 μ.μ., στη Θεσσαλονίκη και στην αίθουσα "Αλέξανδρος" της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που βρίσκεται   στην οδό Εθνικής Αμύνης 1 (απέναντι από το Λευκό Πύργο).
    Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να στηρίξετε την προσπάθειά μου αυτή, ανακοινώνοντας την πορουσίαση του βιβλίου μου στα μέλη της Ηπειρωτικής Εστίας. Κάποια στιγμή θα μπορούσα να σας φέρω και μια αφίσα για την παραπάνω εκδήλωση. Θα σας ήμουν υποχρεωμένος αν είχα κάποια απάντηση στο αίτημά μου.
   
     Με θερμούς χαιρετισμούς
         Μέλιος Πίτσιας
          Βύρωνος 16
            Κατερίνη
      Τηλ 6932645867
            email meliospitsias@gmail.com