Δήμητρα Παπαδοπούλου -ΥΣΤΑΤΟ ΧΑΙΡΕ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΓΚΕΛΗ



Αγαπημένη μου Αθηνά, δεν σε ξέχασα.

Σε σκέφτομαι με αγάπη και εύχομαι ο πόνος στην ψυχή σου να άρχισε να αντέχεται σιγά σιγά.

Ας σκέφτεσαι για παρηγοριά αυτό που και οι δυό μας πιστεύουμε: ότι η ουσία της ύπαρξής μας είναι το πνεύμα μας και η ψυχή μας και ότι αυτά ΔΕΝ ΧΑΝΟΝΤΑΙ.

Ο Βασίλης Γκέλης δεν θα εγκαταλείψει την Ηπειρωτική Εστία και εσύ θα νιώθεις πάντα τη φιλία του, την υποστήριξη και την καθοδήγησή του.

Θα περάσω σύντομα να σε δω. Συγχώρεσέ με που αυτά τα λόγια έρχονται με τόση καθυστέρηση.

Σε χαιρετώ με πολλή αγάπη. 
Δήμητρα Παπαδοπούλου




Αγαπητοί μου φίλοι ,συμπατριώτες Η.Ε.Θ. ,


Δεχθείτε σας παρακαλώ τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια για την απώλεια του πολύ αγαπητού μας Βασίλη Γκέλη στις 24 Αυγούστου 2015. Η είδηση του Θανάτου του μου προξένησε βαθιά λύπη. Όχι μόνον επειδή ο Βασίλης Γκέλης ήταν συγχωριανός μου, παλιός και πολύ αγαπητός μου φίλος, αλλά επειδή ο ''Γκέλης'', όπως συνήθιζα να τον αποκαλώ, ήταν σε όλη του τη ζωή το είδος του ανθρώπου που δυστυχώς στις μέρες μας εξέλιπε δραματικά.

Θα μας λείψουν όλα όσα χαρακτήριζαν την προσωπικότητα του Βασίλη Γκέλη: η αγάπη του για την Ήπειρο, τους Ηπειρώτες και τον άνθρωπο , η ολόψυχη αφιέρωση του στην Ηπειρωτική Εστία και στις αξίες που αυτή υπηρετεί , η απόλυτα ανιδιοτελής, πολύχρονη και ακούραστη προσφορά του , η ταπεινότητα του, το ήπιο και η γλυκύτητα του χαρακτήρα του , η ευγένεια και ο πολιτισμός του.

Η Ηπειρωτική Εστία Θεσσαλονίκης έχασε μεγάλο μέρος της ψυχής της . Ο Βασίλης Γκέλης ήταν στυλοβάτης της. Άφησε ωστόσο βαθύ το ίχνος του στην Η.Ε.Θ. , άνοιξε δρόμους με το παράδειγμά του, άφησε κανόνες – οδοδείκτες για τη συνέχιση της πορείας της Η.Ε.Θ.

Έχω την βεβαιότητα ότι το πνεύμα του και η ψυχή του δε θα εγκαταλείψουν την Ηπειρωτική Εστία , ότι πολλοί νέοι Ηπειρώτες και Ηπειρώτισσες της Η.Ε.Θ. Έχουν εμπνευστεί από την αφοσίωση και την ανιδιοτελή προσφορά του και θα θελήσουν να φανούν αντάξιοι συνεχιστές του έργου του.

Όλοι όσοι είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε τον Βασίλη Γκέλη χάσαμε έναν πολύτιμο φίλο.

Ο Θεός ας τον έχει στους Εκλεκτούς Του.

Τον Βασίλη Γκέλη θα τον θυμόμαστε πάντα με Αγάπη.

Συγχωρείστε με, σας παρακαλώ, που σας εκφράζω με τόση καθυστέρηση τη λύπη μου. Η απώλεια ανθρώπων που εκτιμούμε και αγαπούμε δυσκολεύει πολύ τα λόγια.




Με εκτίμηση και αγάπη,

Δήμητρα Παπαδοπούλου

Ομότιμη Καθηγήτρια του Α.Π.Θ.

Διευθύντρια της έδρας UNESCO του Α.Π.Θ.

Θεσσαλονίκη 11.9.2015